عکس جوک اس ام اس

سایت تفریحی عکس جوک اس ام اس

عکس جوک اس ام اس

سایت تفریحی عکس جوک اس ام اس

اس ام اس ....

قربت را نباید در الفبای شهر غریب جستجو کرد همین که عزیزت نگاهش را به دیگری فروخت تو غریبی.


دانشمندان دارن تحقیق میکنن که یک انسان تا چه مدت میتونه بدون مغز زندگی کنه.....یه لطفی کن سنتو بهشون بگو.

مشترک گرامی!اعتبار دوستی شما رو به اتمام است.لطفا جهت شارژ مجدد یه بوس ارسال نمایید
جیگرم،نفسم،همدلم،همدستم،همسرم،هم پام درد میکنه،دکتر خوب سراغ داری؟!؟!؟
یه شاخه گل ، یه دنیا مهربونی به تو که هم گلی هم مهربونی.
۱۰۰۰ دفعه بهت گفتم وقتی راه میری جلوی پاتو نگاه کن...آخر افتادی توی قلبم!
یه من یه تو،یه فاصله،نه نشد.بی من،یه تو،یه فاصله،نه نشد.بی تو یه من یه فاصله،نه نشد.یه من یه تو ،بی فاصله،حال شد.
اگه یه روز بریو بریو بریو بریو بریو بریو بریو بریو.....به خونت نرسی اون وقت تازه میفهمی که این کلاغ تو قصه ها چی میکشه.

امیدوارم توی خونتون پماد سوختگی داشته باشید!!!

.

.

.

.

اخه یه بوس داغ برات فرستادم!!!


میدونی فرق تو با آهن چیه؟

.

.

.

.

آهن زنگ میزنه ولی توی گدا اس ام اس هم به زور میزنی


از عشق تو من به کوچه پس کوچه زدم!
!
!
!
!
!
!


عشق و ولش کن من گم شدم!!!


یه شب یه فرشته مهربون از آسمون اومد پایین گفت:

هر چی از این دنیا بخوای مال تو،

گفتم:اونی که این اس ام اس و میخونه

گفت:نگفتم تموم دنیارو!


صرف فعل نشستن لری:ما بنیشم،تو بنیشی،شما بنیشا،ما بنیشیم،شما بنیشید،خوووو دیه جا نیست اونا بنیشن.


من از بازی هفت سنگ بدم میاد،چون میترسم اونقدر سنگ روی سنگ بزاریم که بین ما دیوار درست بشه،پس بیا لی لی بازی کنیم.


ترکرو دست میندازن ،چک بهش میدن جای مبلغ مینویسن خدا تومان.ترکه میره بانک گونی گونی پول میاره میرن میبینن رئیس بانک لره!!!


به ترکه میگن در و ببند هوای بیرون سرده. میگه: مثلا من در و ببندم هوای بیرون گرم میشه؟!؟!؟!


فرشته ها وجود دارن اما بعضی وقتها چون بال ندارن ما بهشون میگیم دوست،خوبی دوست من؟


به لره میگن میدونی ارتحال چیه؟نگو از اصهال بدتره ! خمینی گرفت مرد.


زنه توی اتوبوس می گوزه ، ترکه بلند میشه میگه : ببخشید من بودم ؛ زنه یه چک می نویسه به ترکه میده ترکه خوشحال میشه بلند میشه داد میزنه : این خانوم تا تهران هرچی بگوزه به حساب منه .


به ترکه میگن اسم پیامبری را بگو که مشهور نباشد میگه . سوج . میگن سوج کیه .میگه  نمیدانم پشت اتوبوسی نوشته بود ( یا سوج)


ولنتاین در اردبیل - خدیجه : رحیم آقا تو بیلمیری امروز چه روزیه ؟ رحیم : والا فچ میکنم روز جهانی مبارزه با محیط زیست ! ها ؟ - خدیجه : یوخ بابا ! امروز ولرم تایمه ! رحیم : ها ؟! ولرم تایم نمنه ؟! - خدیجه : بابا تو مجله نوشته بود روز عشگه ! روز ایحساساته ! روز من و شوماست ! - رحیم : شوما کیه ؟! ها ؟! بچه بپر برو اون چاگو رو از آشپزخونه بیار


بچه کناردریا به مامانش: تو شورت اون اقاهه چیه؟ مادر باخجالت:
برای اینکه موقع اب تنی پولهاش خیس نشه گذاشته توشورتش
بچه: پس چرا هروقت به تو نگاه میکنه پولهاش زیاد میشه ؟؟


آواز خوش کلاغ تقدیم توباد.      بوى پشکل الاغ تقدیم تو باد.      گویندخوش است لحظه ریدن گاو،  آن لحظه به صدهزارتقد یم توباد!


گرمی دست هایت چیست که دستهایم آنها را می طلبد، در آینه چشمهایم بنگر چه میبینی؟آیا میبینی که تو را میبیند؟صدای طپش قلبم را میشنوی که فریاد میزند دوستت دارد؟ دوست ندارم که بگویم دوستت دارم،دوست دارم که بدانی دوستت دارم.

*************

ویژگیهای زنان کرد:
1.میانگین وزن 90الی  0 10 کیلو
2.صحبت کردن با 5 نفر همزمان
3.استعدادی نظر زایدن بچه در حدود 10 الی 13 به طور طبیعی.
4.پو شیدن شلوار کردی مردانه  در مجالس عروسی.
5.مخلوط کردن انواع آدامس و جویدن آنها به مدت 15 ساعت در شبانه روز.
6.رفتن نابهنگام به خانه پدر ی.

*******************

 به‎ یک‎ لرمیگن‎ جوراباتو‎ کی‎ شستی‎ میگه‎ خواهش‎ میکنم‎ سوال‎ تاریخی‎ نکن‎

*****************************************************

قبل از ازدواج

۱-مرد:نمیتونم منتظرت بمونم

۲-زن:میخوای از پیشت برم

۳-مرد:نه فکرشم نکن

۴-زن:منو دوست داری

۵-مرد:البته

۶-زن:تا حالا به من خیانت کردی

۷-مرد:نه چرا این سوال و میپرسی

۸-زن:منو مسافرت میبری؟

۹-مرد:البته

۱۰-زن:منو کتک میزنی؟

۱۱-مرد:به هیچ وجه

۱۲-زن:میتونم بهت اعتماد کنم؟

بعد از ازدواج همین متنو از پایین به بالا بخون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد