عکس جوک اس ام اس

سایت تفریحی عکس جوک اس ام اس

عکس جوک اس ام اس

سایت تفریحی عکس جوک اس ام اس

جوک

یه گوساله می خواد خودکشی کنه میره سر جاده وای میسسه میگه: کشتارگاه دربست،کشتارگاه دربست


یه روز یه معتاد 2 تا سیگار تو دهنش گرفته بود داشت میکشید ازش میپرسن چرا 2 تا سیگار میکشی میگه یکی واسه خودم یکی هم از طرف دوستم که زندونه بعد از یه مدتی میبینن همون معتاد یه دونه سیگار میکشه بهش میگن حتمادوستت از زندان ازاد شده میگه نه خودم ترک کردم


نگاه منطقی یک نفر به زندگی : تا حالا فکر کردی اگه توماس ادیسون نبود چی میشد.......مجبور بودیم تو تاریکی تلویزیون نگاه کنیم 

 


زیباترین گل با اولین باد پاییز پرپر میشه، باوفاترین دوست هم یه روز بی‌وفا میشه، پرپر شدن از گل نیست، از پاییزه، بی‌وفا شدن هم از دوست نیست، از روزگار

ه

   غضنفر میاد تهران ، میبینه همه آستین کوتاه پوشیدن . میگه : ا  پس اینا دماغشونو با چی پاک میکن

 

اگه یه روز فکر کردی که یه نفر هر جا می ری دنبالته و هر مشکلی واست پیش میاد واسش مهمه و میخواد بهت کمک کنه مطمئن باش

که اون من نیستم

یه روز مدیر مهد کودک به یکی از بچه ها میگه: تو مامان داری؟ میگه نه! میگه بابا داری؟ میگه نه! مرده میگه پس چی داری؟

میگه جیش دارم

به نیوتن گفتندبرای چی از افتادن سیب تعجب کردی؟ نیوتن: برای اینکه من زیر درخت گلابی نشسته بودم غضنفر میره رستوران، گارسون میخواد بزارتش سر کار میگه: غذای امروز ?کوجی پورو تیاپوفو ساخارینو گلاسه? با ?لیمو? است! غضنفر

 میگه : ?کوجی پورو تیاپوفو ساخارینو گلاسه? با چی؟


یه روز سه تا خانوم مرغه به هم میرسن اولی میگه چه روزگاری شده ، دیشب تو کیف دخترم یه عکس جوجه خروس پیدا کردم ..... دومی میگه این که چیزی نیست یه روز دیدم دخترم تو خیابون داره با یه خروسه میگه و میخنده .... سومی میگه اینها که چیزی نیست من دیشب تو کیف دخترم یه تخم مرغ پیدا

کردم


امشب دیگر سکوت را بشکن٬ یگانه ام! ببین این منم٬ این منم که به کلبه عشقمان بازگشته ام! جای تو خالی است


همیشه غمگین ترین و رنجورترین لحظات انسان توسط کسی ساخته می شود که شیرین ترین و شاد ترین لحظات را برای او ساخته است

 


زندگی گفت که آخر چه بود حاصل من؟ عشق فرمود تا چه گوید دل من,عقل نالید کجا حل شود مشکل من , مرگ خندید در خانه ی ویرانه ی من هیچ کس لیاقت اشکهای تو را ندارد وکسی که چنین ارزشی دارد باعث اشک ریختن تو نمیشود..


ازکسی که دوستش داری ساده دست نکش شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبورنکن چون شاید هیچ وقت هیچ کس تورو مثل اون دوست نداشته باشه


 

در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگی است / ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت می شوند

خداوندا! اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگویم، هزاران جلد کتاب می شود ولی آنچه در دل دارم یک جمله بیش نیست: دوستت دارم

شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شده ای تا می توانی زیبا برقص

الان مدتیه گیر کردم بین این دو ضرب المثل، دارم هنگ میکنم: بالاخره ?جواب ابلهان خاموشی است? یا ?سکوت علامت رضاست?؟؟؟؟

چارلی چاپلین به دخترش: تا وقتی قلب عریان کسی را ندیدی بدن عریانت را نشانش نده! هیچ گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن قلبت را خالی نگه دار اگر هم یه روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی سعی کن که فقط یک نفر باشد به او بگو که تو را بیش تر از خودم وکمتر از خدا دوست دارم زیرا که به خدا اعتقاد دارم وبه تو نیاز دارم

ترکه میره پیش یه دختره تو پارک روی نیمکت می شینه وبعد از چنددقیقه می گ --و -- زه /دختره عصبانی میشه شروع به فحاشی میکنه که بی ادب این چه حرکتیه جلوی یه خانوم باشخصیت انجام میدی/ترکه جواب داد می خواستم یه جوری سرصحبت رو بازکنم

نوزادی که به دنیا می آید و او را قنداق می کنند چه قدر شبیه آدمی است که می میرد و او را کفن می کنند... گویی ما به هر دنیایی که وارد می شویم دست و پایمان را می بندند... و این رسم آدم هاست که همیشه ناتوان ها را در بند می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد